Tags

lr

tocuri înalte
să fii mai aproape de înger
ce prostie
îngerul nu există
//
tocuri înalte
să fii mai aproape de nimic
ce prostie
când lama e lângă tine
//
dumnezeu e Lana del Rey
în rochie albă valentino
fumându-și țigara
aprinsă de la ultima
bancnotă devalorizată
//
Lana del Rey râde
de planurile pe care
și le face Lana del Rey
în timp ce socializează intens
prin imense mansion-uri din
beverly hills
//
și unde sunt eu în toate astea
eu sunt bricheta
care a aprins
bancnotele de la care
s-a extins incendiul care a pustiit
sistemul monetar mondial până la
ultima bancnotă care a fript
manichiura perfectă a Lanei del Rey
când și-a aprins țigara
sunt ultimul fum pe care l-a tras
înainte să închidă pentru ultima dată
ochii de plăcere
sunt ultimul ei hohot de râs
înainte să cadă întunericul
peste candelabrele de cristal
//
eu sunt întunericul
și liniștea
de după explozie
fiorul de frig
de pe buzele ei nemișcate
și pentru că altcineva nu mai e – sunt eu
și râd de planurile mele
//
 
 
// foto: Lana del Rey, West Coast